Celebrity A-Z

Veres Mónika "Nika" - Lélegzem ♪

2015. szeptember 12. - celeb_az

Lélegzem

Tudod álltam itt már annyiszor
Voltam már x és voltam y
Fakó folt a színpad szélén
Az a kicsiny fény is folyton elkerült
A habokat szeltük
Mégis vártam a végét

De nincs kötél téphetetlen
Benned van hogy másképp élj
Nézz rám itt vagyok célkeresztben
De éltem én is árnyékként
Ha követed a fényt a nap rád ragyoghat
Feltűnik a távolból
Te csak bízd magad az álmodra
S a holnap kárpótol

(2x)
Megint szívből lélegzem
Tudod egyre mélyebben
Hogy belül újra érezzem
Vihar tombol véremben

Csak fedezd fel hogy mi éltet
Csak találd meg s a tiéd lesz

Hisz az élet pont egy pillanat
Nem vár, elmúlik, illan, elszalad
Ahogy a füst a színpadi fényben
Én kidobtam már szívem ablakán
Bizonyít a naptár
Annyi tétlen éve

(2x)
Megint szívből lélegzem
Tudod egyre mélyebben
Hogy belül újra érezzem
Vihar tombol véremben

(2x)
Csak fedezd fel hogy mi éltet
Csak találd meg s a tiéd lesz

(3x)
Megint szívből lélegzem
Tudod egyre mélyebben
Hogy belül újra érezzem
Vihar tombol véremben

A bejegyzés trackback címe:

https://celebaz.blog.hu/api/trackback/id/tr728442906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása